Programmeerimise õpik
http://www.cs.ut.ee
  • I osa: Keel
    • 1. Sissejuhatus
      • Arenduskeskkonna Thonny paigaldamine
      • Alternatiiv: Pythoni paigaldamine
      • Esimene programm
      • Kasutajaga suhtlemine
      • Arvutamine
      • Kilpkonn
      • Pythoni käsurida
      • Vigadest
      • Programmeerimisest üldisemalt
      • Programmeerimise õppimine
      • Kokkuvõte
      • Ülesanded
      • Projekt
      • Lisalugemine
      • Kommentaarid
    • 2. Avaldised ja lihtlaused
      • Programmeerimise põhimõisted
      • Arvud
      • Sõned
      • Muutujad
      • Sisend ja väljund
      • import-lause
      • Koodiridade murdmine
      • Kommentaarid
      • Suur näide Juhuslik tsitaat
      • Ülesanded
      • Projekt
      • Kommentaarid
    • 3. Tingimus- ja korduslaused
      • Tingimuslause e if-lause
      • Korduslause e while-lause
      • Tõeväärtustüüp bool
      • Pykkar
      • Erindite püüdmine try-lausega
      • Kokkuvõte
      • Ülesanded
      • Praktilisi näpunäiteid
      • Lisalugemine
      • Kommentaarid
    • 4. Funktsioonid
      • Käsud e funktsioonid
      • Funktsioonide defineerimine
      • Lokaalsed vs globaalsed muutujad
      • Parameetrid
      • Väärtusega funktsioonid
      • Funktsioonid ja vead
      • Milleks funktsioonid?
      • Kokkuvõte
      • Ülesanded
      • Lisalugemine
      • Kommentaarid
    • 5. I osa kokkuvõte
      • Väärtused ja avaldised
      • Arvud ja sõned
      • Sisend ja väljund
      • Importimine
      • Tingimus- ja korduslaused
      • Tõeväärtused
      • Kombineeritavus
      • Funktsioonid
  • II osa: Tehnika
    • 6. II osa sissejuhatus. Algoritmid.
      • Näited probleemidest
      • Algoritm
      • Plokkskeem
      • Alternatiivsed lahendused
      • Kuidas seda lahendada?
      • Ülesanded
      • Kommentaarid
    • 7. Järjendid ja for-tsükkel
      • Järjendid
      • for-tsükkel
      • Järjendite töötlemine
      • Failist lugemine
      • Funktsioon range
      • for vs while
      • Veel järjendioperatsioone
      • Ennikud
      • Vahepala: sõnede ja väljundi formaatimine
      • Ülesanded
      • Lisalugemine
      • Kommentaarid
    • 8. Järjendite kasutamise skeemid
      • Järjendid ja failid
      • Järjendist otsimine
      • Järjendist kokkuvõtte tegemine
      • Järjendi koostamine elementhaaval
      • Järjendi teisendamine
      • Järjendi filtreerimine
      • Järjendite kombineerimine
      • Vahepala. Pikslid ja topelttsükkel
      • Ülesanded
      • Lisalugemine
      • Kommentaarid
    • 9. Listide muteerimine
      • Meetod append
      • Järjendi elementide muutmine
      • Veel järjendimeetodeid
      • Muudetavate andmetüüpide omapärad
      • Ülesanded
      • Tagasivaade peatükkidele 1-9
      • Lisalugemine
      • Kommentaarid
    • 10. Andmestruktuurid
      • Hulgad
      • Sõnastikud
      • Mitmemõõtmelised andmestruktuurid
      • Tabelite esitamine
      • Kahekordsed tsüklid ühemõõtmelisel järjendil
      • Andmestruktuurid
      • Ülesanded
      • Projekt
      • Lisalugemine
      • Kommentaarid
    • 11. Rekursioon
      • Prelüüd
      • Rekursiivsed funktsioonid
      • Rekursioon järjenditel
      • Hargnev rekursioon e puurekursioon
      • Rekursiivsed andmestruktuurid
      • Ülesanded
      • Lisalugemine
      • Kommentaarid
  • III osa: Lisad
    • Pythoni lisavõimalused
      • Tingimusavaldis
      • Kommentaarid
    • Moodulid ja skoop
      • Lokaalsed ja globaalsed muutujad
      • Moodulid
      • Objektid ja atribuudid
      • Modulaarsus
      • Kommentaarid
    • tkinter
      • Tk ja tkinter
      • Standardsed kasutajaliidese komponendid
      • Tahvel (canvas)
      • Mõned lisanipid
      • Kommentaarid
    • Lisapakettide paigaldamine
      • pip
      • Kommentaarid
    • Kilpkonnagraafika
      • Kilpkonna käsud
    • EasyGui
      • Paketi paigaldamine
      • Esimene programm
      • Liiga suur?
      • Vasta, mida tahad!
      • Kontrollküsimused
      • Ülesanne. Aadress.
      • Kommentaarid
    • Pygame
      • Paketi paigaldamine
      • Kuidas Pygame toimib?
      • Esimene Pygame’i aken
      • Kujundite joonistamine
      • Piltide joonistamine ja sisse laadimine
      • Teksti joonistamine
      • Kommentaarid
    • Matplotlib
      • Paketi paigaldamine
      • Põhimõtted
      • Joondiagramm
      • Tulpdiagramm
      • Kahe y-telje kasutamine
      • Sektordiagramm
      • Histogramm
      • Hajuvusdiagramm
      • Graafikute täiendamine
      • Graafikute kohandamine
      • Eksportimine
      • Interaktiivsed graafikud
      • Graafikute integreerimine programmidesse
      • Matplotlib + Plotly
      • Täpsem info
      • Kommentaarid
    • Programmidevaheline suhtlus
      • Alamprotsessid
      • Klient-server skeem ja pistikud
      • Lihtne veebiserver
      • Turvalisus
      • Kommentaarid
    • Veebiprogrammid
      • WSGI
      • Flask
      • Programmi avalikustamine
      • Alternatiivid
      • Kommentaarid
    • Tehnilised teemad
      • Python 2 vs. Python 3
      • Pythoni programmi pakendamine exe-failiks
  • Indeks

Indeks

A | B | D | F | I | K | L | M | O | P | R | S | T | U | V | W

A

  • abstraktsioon
  • algoritm
  • algoritmi esitus plokkskeemina
  • andmetüüp
    • tüüp
  • argumendid
    • funktsiooni argumendid, [1]
    • operaatori argumendid
  • avaldis
    • avaldise väärtustamine

B

  • bool
    • tõeväärtustüüp
  • boolean
    • tõeväärtustüüp

D

  • DRY-printsiip

F

  • failid
    • failist lugemine
  • funktsioon
    • argumendid, [1]
    • tagastamine

I

  • import
  • input
  • installeerimine

K

  • käsurida
  • kilpkonn
    • turtle
  • kolmanda osapoole moodulid
  • kommentaarid

L

  • literaalid
  • loogilised avaldised

M

  • meetodid, [1]
  • modulaarsus
  • moodulid
    • kolmanda osapoole moodulid
  • must kast
  • muutujad

O

  • operaator
    • operaatori argumendid
  • operatsioon

P

  • plokkskeem
  • print

R

  • rekursioon
  • return

S

  • shell
    • käsurida
  • sisend
    • failist lugemine
  • sõne
  • string
    • sõne

T

  • täisarvud
  • tehe
    • operatsioon
  • tingimuslaused
    • if-lause
  • tsükkel
    • while tsükkel
  • turtle
  • tüüp

U

  • ujukomaarvud

V

  • väärtus
  • väärtusega funktsioon
  • väljund
  • veaotsing

W

  • while tsükkel